Melodier till folket

Har nyss kollat på Melodifestivalen, inga av låtarna var riktigt super. Ingen i hela tävlingen har varit riktigt bra helt enkelt. Veckans skämt blev Fronda och Nordman. Frondas låtar brukar jag gilla, men herregud vad var det här för barnlek? Nordmans låt handlade om häxor på bål om jag fattade rätt!? Vi lever på 2000 talet, och det var typ på 1500 talet? Väx upp människa ..

I övrigt är jag grymt försyld, nyser och snorar runt här hemma. Borde ha pluggat till engelskan som är på onsdag, men jag har inte haft ork eller tid i fjällen. Eftersom jag ändå är sjuk och antagligen kommer att vara det imorgon med så får jag lägga all energi till det då istället.

Dessutom har jag börjat få sämre hy än vad jag normalt brukar ha, har aldrig haft problem med finnar eller "plitor" men nu har det kommit några stycken, någon som har något super effektivt medel som inte är för dyrt?

Funderar också på att byta blogg till elindjerf.blogg.se, är så trött på eulin. Det låter barnsligt?
Vill rensa bloggen från gammalt kladd och sånt och starta en fräsh och ny, vad tycker ni?

Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0