Vad är meningen med livet?

Är sådär jätte arg att jag har lust att ställa mig utomhus och skrika tills rösten tar slut och sedan stampa i marken. Fast jag vet att man bara gör det när man är liten, varför är jag inte liten längre? Har verkligen ingen bra dag idag, kanske är det för att jag och världen inte kommer överens just nu, eller så är det bara tillfälligt. Hoppas på det sista. Dagen idag var väl, hm, helt okej. Dagen kändes ganska seg fast jag slutade 14.20. Sitter här och inser att jag har jordens mest patetiska liv, mitt liv kretsar runt skolan. Skolan, skolan och åter den äckliga skolan. När jag kommer hem måste jag plugga, sedan äter jag mat, kollar lite på tv, pluggar, tv, sova, och sen är det skola igen, vilket liv. Nä, jag har inget liv. Måste verkligen tänka ordentligt och skriva ner någonstans vad jag egentligen vill med mitt liv. Dessutom måste jag effektivisera mitt skolarbete, för alla vet att det tar kortare tid desto effektivare man är. Är det ingen som vet hur man ska klara av livet, för just nu har jag inga ideer, varför lever jag ens?

Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0