Kort beskrivning av min lördag

Vanlig lördag, förutom att Mimmi är här! Hon ligger och spelar mario, as usual .. Klarar inte av att kolla på när hon spelar, hon är helt crazy, får seriöst hjärtklappningar!!
Imorrn bär det av till Sälen med kusinerna, riktigt mys ska det bli. Faktiskt det tredje året i rad som jag åker dit, till samma stuga. Fast iår har vi två stugor, en till vår familj och en till kusinerna. Vi bor ganska så nära hundfjället, och vi åker mest där. Även fast vi nog köper liftkort för hela systemet ..
Borde nog packa egentligen om jag hade tänkt att göra något annat än packa ikväll.
Åkte till Mimmi's stall runt ett och kollade när hon red lektion med limpan, gick tydligen bra. Inte för att jag har någon koll men men .. haha
Ska nog packa lite nu, c ya <3


Kommentarer
Postat av: mimmi

crazy?! moi? ;O jag äääääääääger

2008-02-23 @ 23:56:10
URL: http://acrid.blogg.se
Postat av: Elin

joho du, crazy är det absoluta bästaste ordet som har skapats för mimmi!

2008-03-01 @ 21:47:33
URL: http://eulin.blogg.se

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0