Boken "Efter kraschen"

Den här boken började jag på nyss, har bara läst 50 sidor.      image34
Men under de 50 sidorna kände jag att den här boken
verkligen är läsvärd. Boken handlar om Jenna som
råkar ut för en hemsk bilolycka med sin mamma och
mamman dör. Här kommer bokens baksida:
"Jenna Abbot delar sitt liv i två delar: före och efter
kraschen. Före kraschen levde hon ett normalt liv
med sin mamma i en förort till New York. Efter
kraschen är Jenna ensam, och hon tar till
desperata medel för att glömma vad som hände
på bron den där dagen. Hon har beslutat sig för
att inte låta någon komma nära henne - hon vill
aldrig mer känna sig bräcklig igen. Men så möter
Crow. Han är stark och gåtfull. Jenna dras
omedelbart till honom." 
Boken heter Efter kraschen tog jag mig samman,
bredde ut mina vingar och flög iväg. Den är
skriven av Joyce Carol Oates.

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag tkte den boken söööög!

2008-02-21 @ 19:15:36
URL: http://acrid.blogg.se
Postat av: Elin

haha, de första 50 sidorna va iaf bra (a)

2008-02-21 @ 20:50:57
URL: http://eulin.blogg.se

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0