Skoldagen

Idag gick jag till skolan.
Vi började med att ha rättegång i morse, två timmar. De va verkligen hur tråkigt som helst. De handlade om en man som hade kört onykter och så, två timmar för ingenting, snacka om slöseri med tid!
Sen så gick jag, TAP, ML och SS och åt på donken. Och sen så gick vi runt i affärer och så, men sen va vi tvungna att åka tillbaka till skolan för att ha textilslöjd, helt onödigt. Men TAP och ML hade köpt en helium ballong, det lät verkligen helt SJUKT roligt, så nu har jag typ träningsvärk i magen av allt skratt, *lucky me*
Juste, och jag såg ett par ursnygga vinterskor på nilsons som jag bara MÅSTE ha, ett par svarta lite mer stövel aktiga med härligt fusk skinn överallt inuti, jag måste åka och kolla med mamma alltså, och de kostar bara 450 kr, JAG MÅSTE HA DEM!
ha en fortsatt bra dag gott folk

Och sen bara måste jag lägga in en så himla söt bild på engelsk springer spaniel valpar (har två vuxna själv)


Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0