Första inlägget

Första blog inlägget i nya blogen,
Jag kanske borde börja med att berätta lite om mig själv. En glad tjej på 14 sommrar som går i 8:an i Enhagen i täby. Mitt liv kretsar mest om kompisar, skolan, datan och framförallt shopping. Jag föredrar mysiga hemmakvällar med kompisar och att shoppa i stan eller någon annanstans. Jag älskar att åka utomlands på sommrarna och  på vintrarna gillar jag långa promenader i skogen med mina två hundar eller kanske en hemma dag.
Just den här dagen, 11 september 2007 sitter jag ensam hemma och är super-försyld. Just idag skulle jag nog föredra att vara i skolan, det blir så långtråkigt att vara hemma efter några timmar, allt som händer är datan, tv, äta, sova, och så går det runt sådär. Men imorgon ska jag nog gå till skolan, vi ska åka och kolla på rättegång med skolan och sen är det bara elevens val textilslöjd, en helt okej slapp dag.
Nu ska jag nog försöka att slita mig från datan ett tag, ta cykeln ner till affären och handla lite mat och choklad, så jag överlever dagen.


Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0