27 september, morgon

God morgon alla morgonpigga, tack och lov så överlevde jag natten.
Idag ska jag till skolan, och vi ska på skoljoggen .. ingen kommentar om hur jag bara läängtar tills jag ska springa.. I alla fall, efter denna vackra dag så ska jag öva på prov in princip hela dan, engelska och so prov, + en so uppsats, kan livet kännas bättre på den fronten?
Fast om jag det ska säga sanningen så kommer jag sitta inne på datan hela eftermiddan, som jag vanligtvis gör.
Ni märker säkert vilket jag gör, håll utkik efter flera inlägg..
Ha det bäst, Elin

Kommentarer
Postat av: tjuuwe

haha elin äkta dig :D du är så söt gumman :) <3

2007-09-27 @ 07:56:18
Postat av: Elin

haha tove, ja du vet hur det är när man kommer hem, data data data, och sen får man ångest för alla läxor, jaja.. livet rullar på ändå :)

2007-09-27 @ 07:58:02
URL: http://eulin.blogg.se

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0