27 september, eftermiddag

Det blev visst så att jag satte mig framför datan när jag kom hem, som alltid. haha, men jag SKA göra läxor sen, tror jag..
Idag har vi haft fridrottsdag, och jag har cyklat över en mil (!) plus att jag har sprungit 12 varv runt en bana, och ett varv var 800 m, detta tillhör verkligen inte vanligheterna, och jag kommer ALDRIG göra om detta, hmm..
Och mitt när jag var där och höll på att dö av att vara så trött, så kom jag och tänka på mimmi som slapp hela idrottsdan och fick gå hem kl 11.05, och då blev jag så sur att jag orkade lite till, bra va? :)
Men slit lönar sig, vår klass vann av hela högstadiet, *stolt*
Annars är det grymt bra, nu ska jag gå och göra läxor, buhuu,
med en trött hälsning, från elin


Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0