12 september, morgon

Solen skiner idag,
Och jag ska till skolan. Eller till skolan ska jag inte nu på morgonen, jag ska till tingsrätten och kolla på rättegång,
grov rattfylla. Men liksom hur roligt låter de? Jaja, sen så får vi ledigt i några timmar, tror jag spenderar dem på att äta på donken eller något liknande, sen åka hem och slappa. För sen ska jag tillbaka till skolan för att ha elevens val textilslöjd, det känns väldigt onödigt, men så är livet ..
Så nu ber jag till gud att mitt roslagsbanetåg inte är försenat, för jag vill inte stå och frysa i onödan på roslagsnäsby station. Sen så möter HH upp mej vid Djursholms ösby, och har jag tur så sitter redan MZ på tåget när jag kommer på. Jadu och sen ska vi samlas vid "rulltrappan" vid Östra station, hm, finns det bara en rulltrappa där? jag menar, hur ska man veta vilken rulltrappa det är? helt sjukt. Men aja, det går säkert jättebra.
Jag bara måste berätta vad mina fickor kommer att innehålla. haha,
nässpray, nyklar, mobil, busskort, pengar, täckstift och lypsyl.
Men nu måste jag kila innan pappa märker att jag inte är inne på "schoolsoft" ha ett bra liv!

Kommentarer

Sweet words

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0